nervös ;o

tjaaa ! :)
idag: skola, segt som fan! och detta är inte min dag, sur o allt blää.
sen konfa, segt med, vi skulle ta kort ute och så ösregna det, så sen fick vi gå in, och då var jag genomblöt så fick vi ta kortet då, kul att de inte tänkte att vi kunde ta kortet innan vi gick ut istället inne! liksom tänk lite!?
imon: matteprov, klippa mig.. nervös för båda sakerna :oo
sen på lördag är det konfirmation och är asnervös för det med.. xd
och på söndag, måndag, tisdag : teateruppvisning, nervös för det med.. hehe, nervös för mycket ^^
ah, nu måste jag plugga matte,,, om jag orkar ^^
men iaf här kommer en bild på mig, sista gången jag har detta håret ;P

Kommentarer
Postat av: fanni :D

Jag vill se ditt resultat sen ;D!!<3 längtar<33!!! E♥M♥O<3

2011-05-24 @ 21:14:48
URL: http://faniz.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, jaq längtar med (a) <3

yes, jag skickar bild om jag kommer ihåg, påminn annars ;) <3

2011-05-25 @ 15:52:28
URL: http://jjoohhhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0