jag lever, 8D

chaaa, :D
det var väl längesen ;p
har inte orkat, varit lite lat o så ;)
asså har så jävla ont i min hals, tror det kommer leda till halsfluss, aldrig haft det, och vi får hoppas på att det fixar sig snabbt isf, eftersom jag har konfirmationnästa lördag. och teateruppvisning nästa söndag, måndag, tisdag. nervös, men det ska bli otroligt kul!
det har väl inte hänt ngt speciellt denna veckan, bara en fuucking jobbig vecka med massa läxor o sånt skit som ska göras! jag ska göra vissa läxor imon med Fanny tänkte jag (a)
det ska bli så jävla skönt att terminen snart är slut, jag är så fucking skoltrött och mina betyg hoppas jag blir bättre än förra året.. kan inte fatta att jag börjar nian nästa termin :O tiden har gått otroligt fort!
igår var jag med Matilda på liseberg, och kolla på Veronica Maggio, hon låter mycket bättre på spotify xD
men det var sjukt mysigt ändåå!
omen, nu ska jag sminka mig , duscha o sånt, sen dra till kungs, sen bär det av till Lovisa :D
och idag går jorden under, undra när.. men jag lever just nu iaf :D
ärligt skulle det vara rätt chill om det hände.. :)
puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0