hahah, jag är osmart

hej,,
idag var jag först i kyrkan, jag lyssna faktiskt och det var faktiskt riktigt jobbigt och gå ut därifrån, det var något som fick mig att vilja stanna kvar där. när jag satt i kyrkan tänkte jag på Rebecca, jag börja gråta.. asså jag har verkligen jättesvårt för att tänka på döden, jag klarar inte det, jag är för svag för det.. det är så hemskt, men tyvärr dör alla någon gång.
sen efter kyrkan drog jag och Petra till gymmet, och hahah, där var jag osmart xD
Hur lyckas man med att först gå in på friskis och inse att jag har glömt mina skor och så kommer pappa med
dom. Och sen låsa låset och inse att nycklarna sitter på låset , så man inte får upp det och sen hjälper Petra mig med att ta loss dom och sen slutligen låser jag skåpet och gymmar och när vi kommer ner för att öppna skåpet inser jag att jag låst in nycklarna bland mina saker och inte kan öppna skåpet. Vi går till receptionen och ber om hjälp och så kommer en tjej med en stor tång och försöker öppna skåpet men det gick inte så bra så hon hämta sin starka bror och han får upp skåpet med ett klick xd jag är nog asdum i huvudet asså xd

sen drog vi hem till henne, där chilla vi typ bara. (:
nu ska jag gå o göra ngt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0