varm dag (H)

chaa!

dagen igår var varm och jag shoppade och tog kort med Petra :D bilderna på det jag köpte kommer någon dag xd
massa bilder kommer , om jag orkar ladda upp alla, hahha . nämen , det ska jag nog klara ;))
hahah
resten av bilderna kommer en annan dag snart! ;)
har sovmorgon just idag till 10.25 och så vakna jag vid halvfyra imorse och så somna jag om till halvfem-fem, och satte mig o läste SYSKONKÄRLEK , underbar bok, rekommenderar den STORT! :D och läste ut den, sen vid halv sju gick jag upp.. -.- seriöst, varför kan juag inte sova just när vi har sovmorgon? ;s jobbigt!'
men nu ska jag sitta lite till o göra iordning mig, ha det gott! :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0