SNART SOMMARLOV! :DD

hej :)

snart är det sommarlov, asså det ska bli hur underbart som helst, eller hoppas det iaf. (:
inte många dagar kvar asså :)
Petra har fortf inte skickat resten av bilderna, jag tror hon är liiite lat.. -.-
här kommer ett litet schema för resten av veckan till skolavslutningen (baraför jag gillar att skriva scheman (A))
haha :)
fredag : sovmorgon till 9.50, så jävla gött! (slipper matten med andra ord :p)
sen franska-lääxa.
sen film på SO:n (fucking åmål) den är faktiskt asbra!
sen resten av dagen, film och slutar 14.50.
sen bär det av till kungälv för att få se min nyfödda kusin :D det blev en kille (:.
på kvällen ska jag vara med bästa Paulina ♥
Lördag : chilla, och vara med någon kompis som jag inte vet ännu xd men isf kanske kungs? :)
Söndag : liseberg med Petra! :D
Måndag : klassens dag. först ska vi kolla på brännboll (lärarna-5:orna)
sen ska vi dra till åsa strand o bada o sånt :) mysigt! & sen vara med Lovisa, vi ska städa hennes rum xd (hon hjälpte mig idag) :p
Tisdag : städa bara, tror jag. (: bättre än lektioner! ;)
Onsdag : SKOOOOOOLAVSLUTNING + schools out ? / liseberg ? no ideeea..
MEN SOMMARLOV IAF! så jävla skönt! :DD
nu ska jag gå ner o dricka té eller ngt :D
puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0