underbar helg & nu ledig :D

hej! :)
inte bloggat på några dagar nu, men internet är helt damp!
i fredagskväll var jag med bäästa Paulina!♥
aaskul hade vi! :D
i lördags konfirmerades jag :D, finally! :)
har haft teaterföreställningar söndag, måndag, tisdag :)
sjuuuukt kul! <3

här kommer bilder! :D
klippningen ;)
HAHAHHA, FICK VÄRLDENS FETASTE RÖV xD
'
före
efter xd
det var några sen jag var med Paulina! :)
en bild sen konfirmationen.
men nu orkar jag inte ladda upp mer bilder,
bilder kanske kommer någon dag från teaterföretällning & konfirmationen,.
nu ska jag myysa med Paulina :)
ha det gott!
btw, dagens FAIL xD
jag o Paulina är på willys o köper läsk i glasflaskor, jag håller tre och plötsligt tappar jag en vid ingången o massa glas krossas och läsk åker ut xd sååå pinsamt, alla gick förbi, o stirra xdd
hahah, så kul! :D
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0